Yeni təlim üsulları ilə coğrafiyanin tədrisi.


Azərbaycanda ümum təhsilində milli kurikulum haqqında.

Kurikulum dedikdə tədris planı başa düşülür. Azərbaycanda ttəhsil islahat proqramının əsas məslələrindən biri də planın yarısıdırı. Təkrar anlayışı yeni təhsil sənədidir ki, və məzmun etibarı ilə beynəlxalqaləmdə ,təlidə qəbul edilmiş kurikulum anlayışına yaxın olmaqla onun dəqiq tərcüməsi deyil. Humanitarlaşma dedikdə tədrisin məzmununun humanitar həcminin artırılması yolu ilə öz xalqının mənəvi dəyərlərinin yiyələnməyi və dünya biliyinin istiqaməti ilə tanışlıq nəzərdə tutulur.
1918-də ABŞ –da mey gəlmiş, 70 –ci illərdən sonra onun nəzəriyəsi formalaşmışdır. Azərbaycanda isə 90 –cı illərin sonundan istifadə olunmaqdadır. Təhsil kurikulumun xarakterinə görə iki yerə bölünü:
1. Fənn yönümlü kurikulum.
Məzmun etibarı ilə elm sahəsini onun mürəkkəb və mükəmməlsizliyini əhatə etməklə bu anlayışının mənisənilməsinə istiqmətlənir. Bütün bilik və bacarığınyerinə yetirilməsində biliklərin möhkəmlənən təsir göstərir. Bura da mühüm əhəmiyyət kəsb edən bacarıq , vərdiş arxa plana keçir, fənnin elmi potensialı artır.
2. Şəxsiyyət yönümlü kurikulum.
Bu da bacarıq və vərdişə üstünlük vergisi ilə fərqlənir. Gələcək həyat fəaliyyətində lazım olacaq praktik bacarıq və vərdişi tətbiq edir, əqli fəaliyyətlə bağlı qabiliyyətin forması ön plana keçir.Ş.9. kurikulumun intraktiv məzmunda forması onun birneçə cəhtdə yüksəlməsinə səbəb olur.
a) ənnin inteqrasiyası onların sayının azalması ilə nəticələnir, məzmunca yeni fənn sintez edir.
b) Fənnin inteqrasiyası həftəlik saatların minimum səviyyəyə endirilməsinə ikan yaradır. Bu isə təlim gününün məşğələsinin azalmasına səbəb olur.
3.Şagirdin həyati əhəmiyyəti olan bilik, bacarıq və vərdişlər qazanmasına, onların şəxsiyyətinin formalaşması üçün ən zəruri praktik işin həyata keçirilməsinə imkan yaranır. Müasir təhlilin birsıra əhamiyyət daşıyıcı xüsusiyyətləri var.
a) fənn kurikulumları nəticə yönümlü xarakterə malikdir.
b) fənn kurikulumları şagirdin yönləndirilməsi ilə seçilən sənəddir. Burda öz əksini tapan bütün nəticələr şagirdlərə onun inkişafının itirilməsinə yönəlir.
c) fənn kurikulumları sənəddir. Azərbaycanda ümumi təhsilin konsupsiyası sənədindəki metodlar Respublikada hər hansı fənn üzrə fəallaşdırılmasını ümumiləşdirmək baxımından konsepsial əhəmiyyət daşıyır.
d) fənn kurikulumları interaktiv əhəmiyyət daşıyır. Həyati bacarığın formasına davamlı fəaliyyət üçün kömək edir.
e) fənn kurikulumları qabaqlayıcı xarakter daşıyır, yəni öyrənmə prosesində əldə edilən nailiyyətlərin hansı səviyyəsində olmasını müəyyənləşdirmək üçün şərait əmələ gəlir.
Bütün bu anlayışlardan belə məlim olur ki tədris proqramı aşağıda verilmiş cədvəl kimidir.

Fənn proqramı Fənn kurikulumu

1.Fənnin məqamları və- 1.Fənnin əhəmiyyətinin
zifələri, bilik, bacarıq və əsaslandırılması
vərdişlərin həcmi. 2.Fənnin vəzifələri.
2.Tədris olunan bölmə və 3.Ümumi nəticələr
mövzular . 4.Siniflər üzrə məzmun
3.Bölmə və mövzulara standartlarıinteqrasiyası.
ayrılan saatlar.

5.Təlim startegiyası, ümumi tələ-
batlar,təlimin yeni üsulları.
6.Təlim prosesinin planlaşdırılması
şagirdlərin nailiyyətlərinin
qiymətləndirilməsi

About these ads

Cavab qoy

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Google+ foto

Google+ hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Connecting to %s